luni, 21 ianuarie 2013

Despre trecerea mea la PC

Mesajul meu este pentru cei care m-au mandatat, prin vot, să-i reprezint, căci pentru ei deciziile şi acţiunile mele contează: astăzi am decis să trec în echipa Partidului Conservator. 

Am făcut această alegere cântărind îndelung şi cu seriozitate contextul politic actual, dar şi tendinţele de reconstrucţie şi coagulare politică la nivel local şi naţional. Am promis în campanie să-mi pun toată priceperea şi dăruirea în slujba binelui comunităţii pe care o reprezint, iar acest lucru, am constatat fără tăgadă în scurtul răstimp petrecut în Parlament, nu îl voi putea face fără susţinerea politică fermă a unui partid stabil şi ambiţios. 

Valorile în care cred şi pe care le-am promovat în tot cursul campaniei mă situează la dreapta spectrului politic, aşa încât pasul făcut spre conservatorism nu presupune o schimbare ideologică semnificativă. Acţiunile mele ca parlamentar conservator, însă, vor aduce îndeplinirea, pas cu pas, a proiectelor ambiţioase pe care le am pentru colegiul care m-a promovat în Parlament. 

Principala mea datorie o consider către dumneavoastră, cei care prin vot v-aţi pus speranţa de mai bine în mine! Acum o lună am fost întrebat de un reprezentant al presei dacă mă consider un parlamentar reprezentativ pentru colegiul meu... astăzi vă reiterez convingerea mea că voi fi un parlamentar activ, dedicat crezurilor cu care am candidat şi devotat oamenilor care au votat, pe principiul uninominalului, Mircea Irimie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu